Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 17 stycznia 2013

Taniec po gruzińsku ujęty inaczej.

Gruzińska muzyka kojarzy się z wesołymi przeważnie odniesieniami do folkloru. Prezentowany przeze mnie wcześniej kawałek "Tashi Bicho", będący wariacją na temat melodii i tańca z regionu Racha, jest na to najlepszym przykładem. Można jednak grać i smętnie i nastrojowo. Przykładami mogą tu być dwa utwory. Jeden z nich nosi tytuł- Icekve czemtan (იცეკვე ჩემთა)-"Zatańcz ze mną", drugi- Aghmosawluri tango (აღმოსავლური ტანგო)-"Orientalne tango".

                                                        Cerili-Icekve czemtan

                                                       Robi-Aghmosawluri tango


2 komentarze:

  1. Cześć!:)
    Jak długo będziesz jeszcze na EVS w Gruzji?
    Jakbyś mogła dać mi znać na maila będę Ci bardzo wdzięczna. Też wybieram się do Zugdidi.
    Mój mail gabrysia.ogrodnik@gmail.com

    Czekam na info:). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety EVS-a zakończyłam 6.12. Czyli prawie dwa miechy temu. Jak będziesz i spotkasz jakichś EVS- ów lub taksówkarza Meraba, który kocha cudzoziemców i jest moim dobrym znajomym (niewysoki pan po 50-tce, białe włosy), to pozdrów ode mnie (od Ilony).

    OdpowiedzUsuń